FAQs

Consulta les preguntes més freqüents per a resoldre els teus dubtes.


IDENTITAT DIGITAL

COM PUC ANOTAR AL CALENDARI DE CLAUSTRE MOLTES REUNIOS I NO REBRE NOTIFICACIONS?

Per a una millor organització del centres educatius és molt còmode anotar totes les reunions del trimestre/curs/ mes al Calendari d’Outlook i ser compartides per tots els membres del Claustre. Si vols anotar moltes reunions al calendari però no t’interessa que arriben tantes notificacions de cop a les bústies dels teus companys, en aquesta guia … Llegir més / leer más…

QUÈ ES UNA BÚSTIA DE CORREU COMPARTIDA?

Una bústia compartida funciona de la mateixa manera que un compte de correu electrònic comú i corrent, però pot ser gestionada per diverses persones. PER QUÈ USAR UNA BÚSTIA COMPARTIDA? Una bústia compartida és una adreça genèrica del tipus [codi_centre].ctic@edu.gva.es i [*codi_centre].secretaria@edu.gva.es que es gestionada per diverses persones en una organització. Per accedir a les … Llegir més / leer más…

COM PUC CANVIAR O RECORDAR LA CONTRASENYA DE LA MEUA ID?

Totes les identitats digitals, tant d’estudiants com de personal del centre s’han creat amb una contrasenya inicial que és recomanable canviar la primera vegada que comences a treballar amb identitat digital Hi ha dues opcions: Canviar contrasenya: Introdueix la contrasenya actual i a la següent pantalla establir una contrasenya nova, Fes clic per a canviar … Llegir més / leer más…

APLICACIONS M365

IDENTITAT DIGITAL DE L’ALUMNAT

TOT EL PROFESSORAT POT CONSULTAR LA IDENTITAT DIGITAL DEL SEU ALUMNAT Fins ara només les persones tutores podien consultar la Identitat Digital de l’alumnat del seu grup classe al MÒDUL DOCENT 2 D’ITACA, a banda de la direcció del centre i las famílies a Web Família 2.0, ara ja s’ha implementat que tot el professorat puga … Llegir més / leer más…

Com puc enviar o reenviar un correu electrònic a tot el claustre?

L’enviament o reenviament de correus electrònics a tot el claustre és molt útil. Si be cal fer un ús responsable del mateix, En la següent guia pots veure que hi ha dues maneres de fer-ho.

Com puc gestionar les absències del professorat?

Una forma ràpida i còmoda és fer servir els formularis per recollir les dades del professorat. L’aplicació forms és senzilla i intuïtiva d’utilitzar. Des del CDC hem preparat una plantilla que podeu trobar a la diapositiva número 6 d’aquesta guia, per si voleu utilitzar-la o per si us serveix d’ajuda. 

TEAMS

El claustre també estarà com a membre de l’equip Documentar de manera automàtica?

No, el claustre no forma part de l’equip Documentar. Si necessite que alguna persona docent col·labore amb aquest equip, els propietaris de l’equip han d’afegir-la manualment com a membre.  Cal recordar que hi ha que actualitzar cada curs els membres de l’equip Documentar que s’hagen afegit manualment, per si hi ha alguna persona que no … Llegir més / leer más…

Que significa que l’equip Documentar estiga sincronitzat amb ITACA? Que passa si canvia l’equip directiu?

Significa que els propietaris de l’equip seràn tant la ID del centre, així com tots els membres de l’equip directiu, si aquest canvia, els membres de l’equip es sincronitzaràn automàticament passant a ser els nous propietaris. 

Quina funció té l’equip Documentar?

Per a la publicació de documentació cap a fora de l’organització*, hi ha creat un equip anomenat documentar que és l’únic que permet crear enllaços públics amb arxius (documents, imatges, vídeos…) accessibles de manera anònima. NOTA: *Accés a la documentació sense autenticar-se amb una identitat digital. Per a més detalls de com generar enllaços oberts … Llegir més / leer más…

AULES

COM PUC USAR VÍDEOS DE STREAM EN AULES?

Pots usar l’eina d’Office 365 per a creació i gestió de vídeos dins del teu curs Aules. Pots enllaçar vídeos amb el seu url o incrustar-los perquè formen part d’una tasca o qüestionari. Has de sincronitza el teu curs Aules amb el teu compte Office 365 i obtindre l’enllaç o codi del vídeo en Stream. … Llegir més / leer más…

COM FER UNA REUNIÓ D’EQUIPS DES D’AULES?

Podeu convocar una reunió del Teams amb els vostres alumnes sense sortir d’Aules. Per fer-ho, podeu crear un anunci, una tasca o qualsevol altra activitat que us permeti afegir una descripció. Per crear la reunió, simplement aneu a l’editor de text enriquit i feu clic a la icona del Teams. Així podreu configurar tots els detalls de la trobada i … Llegir més / leer más…

COM ENGANXAR UN ENLLAÇ D’UN DOCUMENT A AULES DES DEL MEU ONEDRIVE?

Els professors dels centres de CDC tenen accés a un núvol d’arxius molt potent anomenat OneDrive per emmagatzemar els seus arxius de treball. Aquest núvol té una sèrie de funcionalitats d’intercanvi d’arxius que es poden aprofitar. Per exemple, per emmagatzemar vídeos, còpies de seguretat de cursos anteriors d’Aules, etc. Per accedir al OneDrive des d’Aules, … Llegir més / leer más…

PORTALEDU

COM PUC INCRUSTAR VÍDEOS DE STREAM EN PORTALEDU?

Stream és una ferramenta de vídeo de Microsoft 365. Si vols incrustar vídeos que tingues en el teu compte de Microsoft Stream assegura’t de que el vídeo té els permisos correctes per a compartir-ho només amb les persones que desitges. Després puja-ho al SharePoint de l’equip documentar del teu centre i utilitza l’enllaç per a … Llegir més / leer más…

COM PUC PUJAR DOCUMENTS A PORTALEDU PERQUÈ QUALSEVOL PERSONA ELS PUGA VEURE?

Tots els centres que participen en CDC tindran automàticament un equip creat en TEAMS anomenat Equip Documentar. Aquest equip s’utilitza per gestionar la informació del centre que es compartirà amb membres de fora de la comunitat educativa, per exemple, a través de la pàgina web. L’Equip Documentar té un SharePoint associat amb permisos per compartir documents amb persones de fora … Llegir més / leer más…

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies