Amb el canvi de curs s’inicia la sincronització de membres i propietaris en els equips de gestió (Claustre, Equip Directiu i Documentar) amb les noves incorporacions als claustres i els canvis en els equips directius dels centres educatius.
En el moment d’aquesta publicació encara no ha començat la sincronització. S’espera que estiga en funcionament al llarg dels pròxims dies. Us recomanem que no feu el canvi de membres del claustre manualment. Una vegada s’hagen fet de manera automàtica, és el moment de revisar-los i fer els ajustos necessaris manualment. Disculpeu les molèsties pels dies d’espera.
A més, una vegada s’active la sincronització automàtica, també començarà la creació de noves Identitats Digitals pertanyents al nou alumnat i professorat.
Pel que fa a la generació d’aules virtuals, està previst que a partir del dilluns 9 es puguen sol·licitar en el Mòdul Docent d’ITACA segons els horaris introduïts i publicats. Com a novetat enguany:
- Es generaran les aules virtuals tant d’Aules com de Teams des del Mòdul Docent d’ITACA. Més informació en la guia d’Aules Virtuals.
- Per primera vegada es podran generar aules virtuals de Teams per a tots els nivells educatius, inclòs Educació Infantil.
Més informació de tot el comentat en la nova guia d’Inici de curs, de la web del projecte.