22-23 VIU EL RIU

VIDEOCLIP "VAIG VINDRE A JUGAR AMB EL MEU"

"VIU EL RIU" ha sigut el tema central d'aquest curs. Aquesta és la cançó que l'alumnat de 3r ens va proposar en les jornades de convivència perquè enetre totes les classes poguérem completar-la.

Us presentem... "VAIG VINDRE A JUGAR AL RIU". Esperem que us agrade.
Lletra i música: Andrés i Laura Monge de Silva i l'alumnat del CEIP HUMANISTA MARINER.
Imatge i so: Maria Carmen Sánchez Martínez i Miguel Àngel Mengó.

INFANTIL:

PÍCNIC EN "EL RIU", FANG I PATINADA

1r DE PRIMÀRIA:

DOCUMENTAL I EXPLICACIÓ DE L'EXPOSICIÓ DELS SEUS TREBALLS

IMG_20230403_093025

2n DE PRIMÀRIA:

JOC DE L'OCA SOBRE EL RIU TÚRIA

4t DE PRIMÀRIA:

PASAPALABRA SOBRE EL RIU TÚRIA

5é DE PRIMÀRIA

GIMCANA

6é DE PRIMÀRIA:

PRESENTACIÓ MAQUETA RIU TÚRIA, PUZLES I CULTURAL TOUR INGLÉS

FAMÍLIES/AMPA:

TUNEL SENSORIAL, GIMCANA, CONCERT I TEATRE

VISITA DE REPRESENTANTS D'ORGANISMES OFICIALS

Hui 5 d'abril, hem rebut la visita de diferents representants d'organismes oficials:

Pilar Millán - Cap del servei de l'Ajuntament.

Carmina Valenta - Directora Territorial d'Educació, Cultura, Investigació i Esport.

José Manuel Francés - Jefe d'Inspecció de la Direcció Territorial de València.

Rosa Roig - Inspectora d'Educació.

Han gaudit de totes les activitats que ha desenvolupat el nostre alumnat relacionades amb el nostre projecte "VIU EL RIU" i han recorregut les nostres instal·lacions veient cadascuna de les propostes que s'estaven realitzant.

Estem molt agraïts del reconeixement al nostre treball i del temps que ens han dedicat.

L'eix vertebrador d'aquest curs 22-23 en el nostre centre és el riu Túria sota el projecte "viu el riu".

Per a treballar-ho es duran a terme diferents activitats relacionades amb aquest (excursions, activitats setmana del projecte, carnestoltes...)