DOCUMENTACIÓ NOVA MATRÍCULA

• Original i fotocòpia del document (NIF – NIE – Passaport) dels dos progenitors.
  • Original i fotocòpia del document (NIF – NIE – Passaport) de l'alumne/a, si té.
  • Fotocopia targeta sanitària SIP de l'alumne/a .
  • Original i fotocòpia del Llibre de Família (amb tots els membres de la família) o Certificat de Naixement de l'alumne/a.
  • Certificat d'Empadronament actual.
  • 1 foto actual grandària carnet en color (amb el nom de l'alumne/a escrit per darrere).
  • Fitxa “DADES PERSONALS”. ENLLAÇ Al DOCUMENT
  • Documente elecció ensenyament de “Religió” o “Atenció educativa”. ENLLAÇ Al DOCUMENT
  • Document signat “Autorització per a la difusió i publicació d'imatges i àudios de l'alumnat del Centre". ENLLAÇ Al DOCUMENT
  • 2 còpies signades del Reglament Règim Intern del centre (RRI). ENLLAÇ Al DOCUMENT
  • 2 còpies signades “Informació de les Comunicacions des del centre educatiu”. ENLLAÇ Al DOCUMENT
  • 2 còpies signades “Sol·licitud d'Accés a Web Famílies”. ENLLAÇ Al DOCUMENT
  • Sol·licitud plaça de menjador escolar en cas de voler fer ús del servei. ENLLAÇ Al DOCUMENT
  • Original i fotocòpia de documentació justificant de les circumstàncies al·legades en la Sol·licitud d'Admissió: Discapacitat alumne/a o familiar, Certificat Família Nombrosa o Família Monoparental, uns altres...
  • En cas d'al·legar NEAE (necessitats específiques de suport educatiu) aportar informe psicopedagògic que acredite aquestes necessitats.
  • En cas de no convivència de tots dos progenitors, adjuntar documentació justificativa d'aquesta.