23-24 EL PAS DEL TEMPS

«El pas del temps» és l'eix central del nostre col·legi este curs. A través d'este tema, programem totes les activitats de centre.
Així, l'alumnat va celebrar uns carnestoltes enfocats en la representació de les diferents etapes de la línia del temps. Com podeu veure ací:
El nostre centre es caracteritza per la celebració de les jornades del projecte. 5 dies en què compartim diferents experiències amb tota la comunitat educativa. Cada classe prepara una activitat relacionada amb el tema del curs i l'oferix a la resta d'alumnat. El mateix ocorre amb les famílies que organitzen tallers basats en este tema. L'alumnat participa tant en l'elecció de l'activitat que vol oferir, com en la seua preparació i desenvolupament. A continuació us deixem les activitats d'este curs 23-24.
INFANTIL: PREHISTÒRIA. Dansa tribal, pintures rupestres i art amb fang.

1r DE PRIMÀRIA: ANTIGA ROMA. Breu exposició de la història dels romans i elaboració de mosaics.

2n DE PRIMÀRIA: ANTIGA GRÈCIA. Breu exposició de la història dels jocs olímpics i realització d'algunes proves adaptades dels JJOO que realitzaven en l'Antiga Grècia.

3r DE PRIMÀRIA: EDAT MITJANA. Representació teatral.

4t DE PRIMÀRIA: EDAT MODERNA. Evolució de la música al llarg del temps.

5é DE PRIMÀRIA: ANTIC EGIPTE. Realització d'una cerca d'objectes antics basada en mapes i pistes.

6é DE PRIMÀRIA: EDAT CONTEMPORÀNIA. Evolució de la pintura al llarg del temps. Breu explicació amb representació i activitats relacionades amb els pintors/as que han treballat.

FAMÍLIES: Taller de rellotge de sol i d'arena, col·loqui amb avis i àvies d'alumnat del centre, jocs populars amb avis i àvies del centre i exposició de fotos de Patraix "de poble a barri".