Idiomes

VALENCIÀ

• A1 : grup especial per a estrangers o gent no valenciano-parlant. En finalitzar el curs s’obté un certificat de nivell A1 de la JQCV
  • C1: En aquest curs es prepararà a l’alumnat per poder obtindre la titulació del C1 de la JQCV (mitjà) i de l’EOI. En finalitzar el curs es lliura un certificat d’assistència al curs.

CASTELLÀ

• A1: curs d’iniciació al castellà, per alumnat estranger. En finalitzar el curs es lliura un certificat d’assistència al curs.

ANGLÉS

• Intercanvi comunicatiu: curs d’anglés oral per a gent amb un nivell  B1. Es prepara també la part oral per a certificacions oficials del B2 (EOI, Cambridge…).