Secretaria

Les hores d’atenció de secretaria son:

  • Dilluns: 9:00 – 13:00 i 18:00 – 21:00
  • Dimarts: 9:00 – 13:00 i 18:00 – 21:00
  • Dimecres: 9:00 – 13:00 i 18:00 – 21:00
  • Dijous: 9:00 – 12:00 i 18:00 – 21:00

Per a demanar cita prèvia amb algun membre de l’equip directiu es pot cridar per telèfon al 96 282 94 75 en aquest horari o enviar un email al 46019313@edu.gva.es

o emplenant el següent formulari de contacte:

Contacte

Si vols posar-te en contacte amb nosaltres emplena el següent formulari

  • Indica l’assumpte pel qual vols que ens posem en contacte amb tu. Gràcies

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies