Presenta la teua candidatura a participar en les mobilitats ERASMUS+ 2024/2025

Aquesta setmana hem escomençat a explicar en els nostres grups el projecte Erasmus Plus del curs 2024-25.

Enguany hi haurà dues mobilitats d’alumnat, per tant més gent podrà viatjar per Europa.

Així que si:

• Estàs matriculat en algun curs del CFPA Serafí de Centelles (Graduat en ESO, valencià A1, castellà A1 grup A i B, anglés o informàtica)
  • Tens DNI, NIE o passaport europeu
  • Tens disponibilitat per viatjar una setmana
  • T’involucres en la vida del centre i vols viure noves experiències, amb gent diversa i totes les despeses pagades.

Presenta la teua candidatura!

Des de hui, 14 d’octubre, i fins el 8 de desembre, presenta el formulari Erasmus a la secretaria del centre i no oblides enviar el teu vídeo o carta de motivació al correu: mobilitatseraficentelles@gmail.com

A continuació, podràs consultar el barem de selecció de l’alumnat.

Ara és la teua oportunitat, no la deixes passar!