Bases del concurs de microrelats curs 23-24

IV EDICIÓ DEL CONCURS DE MICRORELATS
CFPA Serafí de Centelles

1. Hi podrà participar tot l’alumnat del centre.
  2. Cada autor/a podrà presentar un microrelat original i inèdit.
  3. Els textos hauran de presentar-se en valencià, en castellà o en anglés.
  4. El microrelat no podrà superar les 250 paraules. El títol no s’inclourà en aquest còmput.
  5. La temàtica del microrelat serà la nostàlgia.
  6. Cada microrelat ha de portar un títol.
  7. Junt al text del microrelat, figuraran les dades personals de l’autor/a (nom i cognoms, grup o curs).
  8. El termini per a lliurar les narracions finalitzarà a les 23:59 del dia 26 d’octubre de 2023.
  9. Es farà servir un processador de textos per escriure el microrelat.
  10. Caldrà enviar el microrelat per correu electrònic abans que finalitze el termini establert i escriure en l’assumpte del correu MICRORELAT i el nom i cognoms del participant. S’enviarà al correu: microanimetes@gmail.com
  11. S’otorgaran els següents premis:
  • Millor microrelat en valencià
  • Millor microrelat en castellà
  • Millor microrelat en anglès
  1. Les persones premiades rebran com a guardó un lot de llibres i material per escriure de la llibreria Pàgina 3.
  2. El lliurament de premis tindrà lloc el dia 2 de novembre de 2023 a les 20h al jardí del centre.
  3. El dia del lliurament de premis, cada alumne/a podrà portar algun dolç o menjar típic d’aquest dia.
  4. Els microrelats guanyadors seran exposats al centre durant el mes de novembre.