Visita del CEIP Desemparats

El 23 de maig començarem un projecte interdisciplinari i intercentres amb l’alumnat del CEIP Desemparats, per aquest motiu, ahir reberem al jardí del nostre centre la visita d’alguns d’ells, acompanyats per Rebeca, per conèixer a l’alumnat de GES 2.

I el que podia semblar una idea descabellada, per allò de barrejar xiquetes i xiquets de 11-12 anys i adults d’entre 20 i 54 anys, ha resultat una experiència molt gratificant per a tothom. Han parlat més anglès que mai, han perdut la vergonya i han descobert que hi ha més coses que els uneixen que les que els separen. Després de l’activitat se n’han anat totes i tots molt contents i amb ganes de començar el projecte.

Gràcies a la direcció del CEIP Desemparats i a la seua professora d’anglés, Rebeca, pel recolzament, la il·lusió i les ganes de treballar conjuntament.