Presentació de l’obra cooperativa d’Stephen Bennett

La setmana passada vam presentar al nostre centre el resultat de l’obra cooperativa que va pintar el nostre alumnat del torn de matí amb l’artista nord-americà Stephen Bennett.

Stephen Bennett va arribar al nostre centre perquè havia escoltat parlar del nostre projecte “Els carrers de les dones”, i ens va demanar la informació de les dones d’Oliva que s’havien proposat. D’entre aquestes, va considerar que l’escriptora Irene Verdú era la millor candidata per realitzar un retrat cooperatiu.

En l’acte de presentació de l’obra, vam poder comptar amb la presència de l’escriptora, l’artista i la vicealcaldessa d’Oliva. A més, l’alumnat de GES 2 del torn de vesprada va fer una fantàstica lectura del llibre d’Irene “Un caso para el detective Saltaflores”, guardonat amb el IX Premi de poesia per a xiquets “El príncipe preguntón”.

Thank you, Stephen Bennett, for this magnanimous work.

Gràcies també a l’alumnat que ha col·laborat en l’obra i en la presentació d’aquesta.