LogoGVApequeño

PREINSCRIPCIÓ PER AL CURS 2024-2025

MATRICULACIÓ PER AL CURS 2023-2024

A SETEMBRE LA MATRÍCULA SERÀ ORGANITZADA PER TORNS

Cada programa formatiu té un dia d'exposició de llistes de persones preinscrites.

Serà en aquests llistats on apareix el dia i hora per a formalitzar la matrícula oficial al centre.

La matrícula és personal, doncs s'ha de fer una Valoració Individual.

Les persones no preinscrites tenen dia establit de 10.00 a 13.00 i de 18.00 a 20.00 hores.

Demanem responsabilitat i compliment de les cites donades, per a un correcte funcionament del procés de matriculació.

Matricula22-23-

DOCUMENTACIÓ, que s'haurà d'aportar:

• Imprés de matrícula emplenat
  • DNI, NIE o Passaport (original i fotocòpia)
  • Fotografia
  • Targeta sanitària SIP (original i fotocòpia)
  • Justificant Segur Escolar (GES i Accés a cicles de grau superior fins a 28 anys)

A més, per als grups de GES (Graduat d'Educació Secundària)

• Llibre d'escolaritat o Historial acadèmic (original i fotocòpia)
  • Certificat d'assignatures aprovades en proves lliures de Graduat de Secundària +18 (original i fotocòpia)

Si falta documentació de qualificacions, es farà una Prova de Nivell

La matrícula per al curs acadèmic 2024-2025 té 2 períodes :

La matrícula per al curs 2024/25 es realitzarà de mitjan juny a mitjan juliol per a alumnat matriculat en el curs actual i al setembre per a nou alumnat.

1. Entre els dies dilluns 17 de juny i divendres 12 de juliol de 2024, per a la matriculació de les persones inscrites en el centre durant l'any acadèmic en curs que tenen dret a promoció en qualsevol dels cursos dels Programes Formatius impartits
  2. Entre els dies 2 i 18 de setembre de 2023, per a la matriculació tant de les persones adultes de nova incorporació com d'aquelles matriculades en el centre amb anterioritat en el curs immediatament precedent.

*En el cas dels centres que tinguen previstes en la Programació General Anual organitzacions quadrimestrals del currículum en determinats programes formatius, cal preveure un període addicional d'inscripció per a atendre aquesta circumstància, que té com a data límit el dia 31 de març de 2025.

es_cofinanciado_por_la_union_europea_pos

Oferta Formativa