« Tots els Esdeveniments

24 maig-3 juny Sol·licitar admissió a CICLES FORMATIUS de Grau Mitjà i Grau Superior d’FP

Divendres, 26 abril @ 8:00 Dissabte, 6 juliol @ 23:59

• Presentació telemàtica de sol·licituds d’admissiódel 24 de maig al 3 de juny tots dos inclusivament.
  • Publicació de les llistes provisionals9 de juliol.
  • Presentació de reclamacions a les llistes provisionals: del 9 fins al 11 de juliol.
  • Publicació en els centres de les llistes definitives de l’alumnat admés: el 23 de juliol.
  • Presentació d’al·legacions de forma telemàtica davant la comissió sectorial
  • Termini de formalització de matrícula per a l’alumnat admés en el procés d’admissió:
    • Presencial: del 24al 30 de juliol
    • Telemàtica: del 23 al 29 de juliol

RESOLUCIÓ de 18 d’abril de 2024, del secretari autonòmic d’Educació, per la qual s’establix el calendari d’admissió i matrícula en els ensenyaments sostinguts amb fons públics de Formació Professional de grau bàsic, mitjà i superior, cursos d’especialització i programes formatius de qualificació bàsica, per al curs 2024-2025.

Més informació del procediment de preinscripció WEB D’ADMISSIÓ D’FP

WEB D’ADMISSIÓ D’FP