LogoGVApequeño

logoEPA-Sagunt

MATRICULACIÓ PER AL CURS 2024-2025

A SETEMBRE LA MATRÍCULA SERÀ ORGANITZADA PER TORNS

Cada programa formatiu té un dia d'exposició de llistes de persones preinscrites ordenades en funció de presentació de sol·licitud.

Serà en aquests llistats on apareix el dia i hora per a formalitzar la matrícula oficial al centre.

La matrícula és personal i presencial, doncs s'ha de fer una Valoració Individual.

Les persones no preinscrites tenen dia establit de 10.00 a 13.00 i de 18.00 a 20.00 hores.

Demanem responsabilitat i compliment de les cites donades, per a un correcte funcionament del procés de matriculació.

DOCUMENTACIÓ, que s'haurà d'aportar:

• Imprés de matrícula emplenat (lliurat el dia de matrícula)
  • DNI, NIE o Passaport (original i fotocòpia)
  • Fotografia
  • Targeta sanitària SIP (original i fotocòpia)
  • Justificant Segur Escolar (GES i Accés a cicles de grau superior fins a 28 anys)

A més, per als grups de GES (Graduat d'Educació Secundària)

• Llibre d'escolaritat o Historial acadèmic (original i fotocòpia)
  • Certificat d'assignatures aprovades en proves lliures de Graduat de Secundària +18 (original i fotocòpia)

Si falta documentació de qualificacions, es farà una Prova de Nivell

PlantaBaja-Matricula en tamaño mediano

MATRICULACIÓ persones adultes amb 18 anys complits

Les persones adultes, en funció de la disponibilitat de places existents en el centre, es poden matricular en qualsevol dels nivells i grups d'aprenentatge dels programes formatius impartits en els centres públics de Formació de Persones Adultes sempre que tinguen complits 18 anys fins al dia 31 de desembre de 2024.

MATRICULACIÓ EXCEPCIONAL persones entre 16 i 18 anys

Excepcionalment, podran cursar estos ensenyaments els joves entre 16 i 18 anys complits fins al dia 31 de desembre de 2024 en estos supòsits d'aplicació general:

a) Posseir un contracte laboral, que no els permeta acudir als centres educatius en règim ordinari diürn, o per contracte de formació, fet que s'acreditarà en tots dos casos en el moment de formalitzar la matrícula.

b) Ser esportista d'alt rendiment, circumstància que s'acreditarà documentalment mitjançant certificat de la direcció general competent en matèria d'esport, en el cas de persones residents en la Comunitat Valenciana, o certificat del Consell Superior d'Esports, en el cas de les persones provinents altres comunitats autònomes d'Espanya.

c) Ser esportista d'elit, o ben personal tècnic, entrenador, arbitral i jutge d'elit de la Comunitat Valenciana, d'acord amb el Decret 39/2020, de 20 de març, del Consell, de mesures de suport a esportistes d'elit i al personal tècnic, entrenador, arbitral i jutge d'elit de la Comunitat Valenciana, circumstància que s'ha d'acreditar documentalment mitjançant la resolució corresponent publicada anualment en el DOGV.

d) No haver estat escolaritzat en el sistema educatiu espanyol, i haver superat l'edat per a cursar de forma regular l'ensenyament bàsic, segons establix l'article 4.2 de la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació.

e) Tindre circumstàncies personals o acadèmiques que els impedisca acudir als centres educatius ordinaris i que estiguen degudament acreditades i regulades com, per exemple, situacions d'assetjament escolar o altres circumstàncies de risc en l'assistència en el centre ordinari habitual.

Períodes de Matrícula per al curs acadèmic 2024-2025:

La matrícula per al curs 2024/2025 es realitzarà de mitjan juny a mitjan juliol per a alumnat matriculat en el curs actual i al setembre per a nou alumnat.

1. Entre el 17 de juny i 15 de juliol de 2024, per a la matriculació de les persones inscrites en el centre durant l'any acadèmic en curs que tenen dret a promoció en qualsevol dels cursos dels Programes Formatius impartits.
  2. A partir del 15 de juliol matriculació tant de les persones adultes de nova incorporació com d'aquelles matriculades en el centre amb anterioritat en el curs immediatament precedent.
  3. Fins a mitjan setembre de 2024 tot l'alumnat de nova incorporació.

Períodes addicionals de matrícula, en funció de les vacants disponibles:

*En el cas dels centres que tinguen previstes en la Programació General Anual organitzacions quadrimestrals del currículum en determinats Programes Formatius, cal preveure un període addicional d'inscripció per a atendre esta circumstància, que té com a data límit el dia 31 de març de 2025.

*En el cicle I de la formació bàsica de persones adultes (alfabetització, neolectores/rs i Educació de Base), l'ampliació de matrícula quedarà oberta fins al 30 d'abril de 2025.

*En la resta dels programes formatius, l'ampliació de matrícula quedarà oberta fins al 31 de  gener de 2025.

*Matrícula oberta, en els programes formatius que presten servici a les persones migrants, refugiades, desplaçades o en risc d'exclusió social, com el  castellà com a llengua estrangera del programa E.

es_cofinanciado_por_la_union_europea_pos

Oferta Formativa