Curs a Praga amb Erasmus+!

🏫🇪🇺🏁El centre conclou les mobilitats del projecte KA122 d’Erasmus+ amb el Curs de títol «Mentoring and coaching for support teachers» a Praga.

✨🌍📖 La primera setmana de juny, gràcies a l’oportunitat d’Erasmus+, Toni ha participat en un curs de 30h a Praga. Un curs molt interessant per a qui ja duu uns anys en la docència, que aporta les destreses i els recursos necessaris per poder donar suport al professorat que es trobe en dificultats per qüestions relacionades amb el desenvolupamnet professional.

📚🧭🧑‍🏫En el context de descola d’adults Miguel Hernández, es troba directament relacionat amb la necessitat que té l’escola de formar i orientar el professorat que acudeix de nou cada any, perquè sovint es tracta de docents provinents d’altres etapes (Secundària, Primària…) que no coneixen la realitat de la docència a una escola d’adults.

😍🇨🇿🔁Si a açò se li sumen les mil i una experiències culturals que ofereix la ciutat de Praga, no es pot dir més que ha estat una estada irrepetible…o, més bé, per a repetir!

#erasmusplus #Praga #formacióndocente #fotmaciónpermanente