Visites de professorat europeu en job-shadowing

Durant el mes d’abril, el centre FPA Miguel Hernández ha tingut l’honor de rebre a professorat europeu per a realitzar job-shadowings (observació de bones pràctiques).

🇮🇹🧍🏼‍♀️🧍🏻‍♀️🧍🏼‍♀️ Del 8 al 13 d’abril, ens van visitar tres professores italianes del CPIA1 Siena: Angela, Cristina i Maria Angela.
🇮🇹🧍🏻🧍🏻‍♂️ Del 15 al 20 d’abril, rebem a dos professors de Prato (Itàlia), Mario i Iacopo.
🇫🇮🧍🏻‍♀️🧍🏼‍♀️ Del 22 al 27 d’abril, ens retrobem amb dos professores de Finlàndia, Tua i Lenka, els qui ens van acollir durant el nostre job-shadowing en Espoo (Finlàndia).

Tot este professorat ha assistit a les nostres classes de castellà L2, llengües estrangeres i competència digital. A més, han explorat el nostre entorn, tant la part històrica-cultural com els espais naturals. Han observat la nostra metodologia de treball, participat en les nostres activitats extraescolars i valorat molt positivament la seua experiència en el nostre centre. Han elogiat la nostra organització per programes i l’estreta relació que mantenim amb l’alumnat i entre el professorat.

@epapuertosagunt

.