Logo triat per a representar el projecte Erasmus+ del centre FPA Miguel Hernández

El comité del Concurs Logo projecte Erasmus+ que es va reunir 19 de gener, ha deliberat i triat el logo Erasmus+ del centre públic FPA Miguel Hernández, format per tres representants del professorat i dos representants de l’Associació d’Alumnat:

• Evelia
  • Mª José
  • Toñi
  • David
  • Begoña

Ens complau anunciar el logo Erasmus+ que millor representa el projecte “Nous horitzons a la nostra escola d’adults: inclusió, digitalització i sostenibilitat”.

El logo finalista de Vicente José Climent de GES 2 va ser acuradament seleccionat ja que representa visualment la inclusió, la sostenibilitat i la digitalització, valors fonamentals del nostre projecte.

A continuació Vicente José descriu les característiques del logotip.

Descripcion_Logo_Eraasmus

Esperem que aquest logo, que serà present en els documents i canals de comunicació del centre, inspire a la nostra comunitat educativa a unir-se i a participar en la promoció d’oportunitats educatives inclusives, sostenibles i digitals, així com fomentar el nostre compromís amb l’educació i la millora contínua de les nostres pràctiques.

Va ser una decisió difícil a causa de l’alt nivell dels logotips presentats a concurs!

A continuació mostrem alguns dissenys de Vicenta, Rocío y Sydorenko.

Així que, estigueu atents/es a les nostres xarxes socials per a veure com este meravellós logo cobra vida en les nostres futures publicacions.

Volem agrair a tot l’alumnat participant per la seua dedicació, extraordinària creativitat, increïbles contribucions i compromís en el concurs de logotips.

Gràcies a tots i totes per ser part d’aquest emocionant projecte Erasmus+!

🗓️ El divendres 16 de febrer es va celebrar amb un acte de reconeixement i lliurament de gratificacions, gràcies a l’associació d’alumnat, per la dedicació, creativitat i talent dels premiats 🎨✨

Enhorabona al guanyador i finalistes del concurs del logo que representarà el projecte Erasmus+ de la FPA Miguel Hernández! 👏 🌟 🇪🇺 🏫

🏆 Vicente José Climent
🏅🏅🏅Vicenta Lara, Rocío Alcántara i Sydorenko

“Qui s’involucra, cull aprenentatge; qui participa, sembra experiències; qui col·labora, construïx comunitat.”

Gràcies per ser part activa de la nostra comunitat educativa!