BASES CONCURS LOGO PROJECTE ERASMUS+

Nuevos horizontes en nuestra escuela de adultos: inclusión, digitalización y sostenibilidad

1.-El logo ha de reflectir la identitat i els valors del projecte. Pot incloure acrònims, símbols europeus i imatge del centre.

2.-Ha de ser en color i el format pot ser físic o digital però adaptable a diferents grandàries.

3.-S’avaluaran l’originalitat, la rellevància, la claredat, la legibilitat i la versatilitat (impressió, digital…).

4.-Premi: Menció honorífica i bonus de 50€ en papereria Puerto.

5.-Les dates seran:
-19 de desembre: inici del concurs
-15 de gener: data límit de lliurament
-25 de gener: publicació del guanyador/a

6.-Com participar:
Lliurar el logo en direcció o enviar-lo al correu del centre: 46019374.projectes@edu.gva.es
Incloure la informació del participant: nom, telèfon i grup (per darrere).
Adjuntar una descripció del concepte del logo.

7.-Jurat: format per tres representants del professorat i dos representants de l’Associació d’Alumnat, qui avaluaran i seleccionaran el logo.

8.-Condicions:
– Es poden enviar fins a dos dissenys.
– Els participants accepten la cessió de tots els drets del disseny a l’escola.

LA TEUA CREATIVITAT POT MARCAR LA PAUTA PER AL NOSTRE PROJECTE: “NUEVOS HORIZONTES”