Procés de realització i admissió del Projecte Esrasmus+

Amb gran il·lusió es va dissenyar, va planificar i va gestionar tota la documentació que implicava tramitar la sol·licitud del projecte d'internacionalització Erasmus+ del centre públic FPA Miguel Hernández, gràcies a la coordinadora d'internacionalització Isabel Lázaro. És per això que el 20 de febrer de 2023 va ser enviat el formulari del Projecte de curta duració per a la mobilitat d'estudiants i personal d'Educació de Persones Adultes KA122-ADU. És a partir d'ací que, amb gran interés seguim les publicacions del SEPIE (Servei Espanyol per a la Internacionalització de l'Educació ) com es detalla:

• El 05/04/2023 la sol·licitud ERASMUS+ de l'EPA va ser admesa en el "Llistat provisional de sol·licituds admeses".
  • El 04/05/2023 el projecte de curta duració de la FPA Miguel Hernández va aparéixer en el "Llistat definitiu de sol·licituds admeses".
  • El 21/07/2023 el projecte va ser seleccionat en el "Llistat definitiu de sol·licituds seleccionades."

Consegüentment, ja es podia dir amb certesa i entusiasme que el projecte núm. 2023-1-ES01-KA122-ADU-000127000 de títol "Nous horitzons a la nostra escola d'adults: inclusió, digitalització i sostenibilitat" podia donar principi des del 01/09/2023 fins al 31/08/2024.

Tenint com a objectius principals:

• Ajudar a la inclusió de l'alumnat immigrant en la societat a través de la seua implicació en la vida acadèmica i cultural de l'escola.
  • Afavorir la transformació digital i ajudar a la sostenibilitat del centre i a la consciència ecològica.
  • Ampliar i millorar la formació del professorat en noves metodologies, competència comunicativa i lideratge, mitjançant observació de models d'èxit i cursos estructurats a l'estranger.