Notícies i novetats

LES CLASSES ACABARAN DILLUNS 19 DE JUNY

PROVES HOMOLOGADES NIVELL A2 (MECRL)

ANGLÉS

Data: Dimarts 21 de març a les 11h.

CALENDARI:

Matrícula: Del 21 de febrer fins al 28 de febrer.

Llista provisional d’admesos: 2 de març.

Esmena de sol·licituds: del 3 al 8 de març.

Llista definitiva d’admesos: 9 de març.

Realització de la prova: 21 de març.

Publicació resultats provisionals: 30 de març.

Reclamació notes: Del 31 de març al 4 d’abril.

Publicació resultats definitius: 5 d’abril.

ESTRUCTURA DE LA PROVA:

Durada de la prova: 2h i 15 minuts aproximadament:

Comprensió de textos escrits: 35 min.

Comprensió de textos orals: 25 min.

Producció de textos escrits: 75 min.

Producció de textos orals: 15 min.

QUALIFICACIÓ DE LA PROVA:

La qualificació final de la prova serà d’apte o no apte. Per a obtindre la qualificació d’apte cal tindre com a mínim un 50% de puntuació en cada part i un 65% mínim de puntuació global.

PREMIS SAMBORI DE LA PLANA BAIXA

La 24a edició del Premi Sambori de la Plana Baixa, certamen de narrativa en valencià adreçat a l’alumnat de totes les edats del domini lingüístic, es va celebrar a l’Auditori Municipal Músic Rafael Beltrán Moner de Vila-real el passat dimecres 8 de juny de 2022.

Un total de 90.000 alumnes de tota la Comunitat han participat aquest any en els Premis Sambori, que es realitzen en 21 convocatòries comarcals, quatre a la província de Castelló (la Plana Baixa, la Plana Alta- l’Alcalatén, el Maestrat i l’Alt Palància-Alt Millars). En la comarca de la Plana Baixa, han sigut 3.000 els estudiants que han participat.

Des del CFPA L’Aladern d’Onda volem felicitar Alba Martínez Lecha, alumna del C1 de Valencià, que amb el seu relat “Això era ino és” sobre la COVID-19 ha sigut premiada en la categoria de Formació de Persones Adultes i EOI.

“Això era un món boig i enrevessat, un escenari de pel·lícula de ciència-ficció, una contínua interrogació, una mena de pregunta retòrica que algun tipus de bufó cosí germà del Joker ens feia dia a dia des de la pantalla del televisors.”

Enhorabona Alba!