Visita a les Corts Valencianes

El dijous 29 de febrer l’alumnat del CFPA Jordi de Sant Jordi vàrem fer una visita a València. En primer lloc vam assistir a una sessió del ple de les Corts Valencianes i després a una xarrada amb la diputada de la Vall d’Uixó Maria José Salvador. Després anàrem a veure el Tribunal de les Aigües, que es reunia a la porta gòtica de la Catedral de València . També passejàrem pel centre històric de València veient distints monuments. Finalment visitàrem el Palau de la Generalitat. L’alumnat assistent pertanyia als grups de GES 1 i 2 del matí i de la nit junt amb alumnat de Mindfulness i del Taller de Pensament. El professorat acompanyant va ser Azucena Badenes, Vicent Pallarés i Vicent Rebollar.