Connecta TIC

• ITACA és gestionada per la Secretaria del centre.
  • S'habilita l'accés de tot l'alumnat al sistema ITACA per a publicació i consultes de qualificacions, assistència, horari, comunicació amb el professorat, calendari, etc.: https://portal.edu.gva.es/itaca/
  • La Secretaria del centre genera la contrasenya per a cada persona matriculada. Cada persona rep un missatge en el correu electrònic que va facilitar al centre, indicant-se-li la contrasenya d'accés a ITACA. Per favor, comprove com més prompte millor el funcionament correcte el seu accés a ITACA.
  • Si hi ha algun problema en l'accés a ITACA (per exemple, si encara no ha facilitat al centre el seu correu electrònic, o és erroni, o no ha rebut la seua contrasenya, o altres), ha de posar-se en contacte com més prompte millor amb la Secretaria del centre bé presencialment, bé amb un missatge al correu 03012918.secretaria@edu.gva.es
  • En el cas de GES2 la Secretaria del centre, si escau, indicarà en ITACA si algun mòdul ha sigut superat anteriorment i si ha sigut convalidat, la qual cosa apareixerà llavors indicat en cada mòdul. En cas contrari, el mòdul no ha sigut convalidat. Davant els dubtes, consulte amb la Secretaria del centre bé presencialment, bé amb un missatge al correu 03012918.secretaria@edu.gva.es
  • Cada curs d'AULES és gestionat pel professor/a del mòdul.
  • Solament pot entrar en “Aules” l'alumnat degudament matriculat i amb accés a ITACA.
  • Això és el que cal fer, pas a pas, per a entrar en “Aules”:
    1. Entre en ITACA i anote el NIA. Pot trobar el seu NIA en el seu perfil personal d'ITACA. Atenció: no és el document d'identitat, sinó un número que la Conselleria li ha adjudicat individualment.
    2. La pàgina web de “Aules” és la següent (faça clic en aquest enllaç, o bé copie l'adreça en un navegador i prema enter): https://portal.edu.gva.es/aules/
    3. Una vegada dins de la web de “Aules”, busque i faça clic en el quadrat – enllaç de  “Aules FPA“.
    4. Pose el seu usuari i contrasenya, seguint aquestes indicacions:
      • Usuari = ací escriga el seu NIA.
      • Contrasenya = ací escriga les 3 primeres lletres del seu primer cognom en minúscules seguides de la data del seu naixement en format ddmmaa (dos dígits per al dia, dos per al mes i els dues finals de l'any).
  • Si hi ha problemes en l'accés a “Aules”, consulte amb el professorat del curs corresponent al que no té accés. Aquest professorat pot reiniciar la seua contrasenya si vosté la va canviar i la va oblidar. Els continguts dels cursos de "Aules" depenen individualment del professorat de cada mòdul, i no del centre docent.