L’alumnat de 3r gaudeix d’activitats que ens han preparat alumnes de la facultat de medicina que ja estan acabant la carrera. Ens han ensenyat moltes coses de primers auxilis, hem aprés, experimentat i sobretot ens hem divertit tots junts.
Gràcies per obrir camins xics i xiques!