Què cosa tan insignificant és per alguns i tan especial per a nosaltres.
L’alumnat de 3r creix i la nostra mestra Helena, ens ha donat un bolígraf màgic per a poder escriure ja com els majors! Estem com si ens haguera regalat un tresor.
Regals màgics!