
Si vol accedir a un nivell superior a 1A2 (1r curs) pot fer-lo presentant algún títol per a acreditar el seu nivell, o bé pot accedir a través del test de clasificació. El fet de presentar-se al test de clasificació no assegura cap plaça escolar al sol·licitant. Les proves es realitzaran únicament en la seu principal.
Pròximes dates:
| IDIOMA | DATES |
| Alemany | 17 de juny de 2026 – 18:00 – Aula 9 |
| Espanyol | 17 de juny de 2026. – 09:00 – diverses aules |
| Francés | 18 de juny de 2026. – 17:00 – Aula 2 |
| Anglés | 18 de juny de 2026. – 16:00 – diverses aules |
| Rus | 16 de juny de 2026. – 18:00 – Aula 4 |
| Valencià | 17 de juny de 2026. – 17:00 – Aula 6 |
MATRÍCULA – TRES PASSOS:
3 – Dia de la prova >
Porteu: Taxa pagada DNI / NIE i bolígraf
Una vegada que es publiquen els resultats i sàpia el seu nivell, haurà de sol·licitar la plaça en el nivell determinat. Tota la info sobre matrícula ACÍ.
PREGUNTES FREQÜENTS:
Per a què serveix el test de clasificació?
Si tens coneixements de l’idioma i no vols començar de zero, però no tens cap títol que ho certifique, podràs demostrar els teus coneixements d’una llengua determinada a través del test de clasificació, i així podràs incorporar-te a qualsevol curs dels nivells A2, B1, B2, C1 o C2.
Quant costa?
Taxa ordinària: 12 €
Taxa amb bonificació del 50% (família nombrosa, discapacitat, monoparental): 6 €
Qui pot fer el test de clasificació?
Totes aquelles persones inscrites en el test de clasificació.
Qui elabora el test de clasificació? I com?
El test de clasificació serà elaborat i administrat pels departaments didàctics per a facilitar la seua uniformitat, i serà convocat i desenvolupat per les respectives escoles oficials d’idiomes amb anterioritat a l’inici de les classes. A més, l’alumnat haurà de ser avaluat en el test de clasificació prenent com a referència les programacions aprovades per als diferents cursos, elaborades a partir dels objectius, les competències i els criteris d’avaluació, establits per als nivells A2, B1, B2, C1 o C2 en els currículums dels idiomes respectius. Els departaments didàctics, en funció del resultat de cada alumne o alumna en el test de clasificaciól, assignaran a cadascun d’ells el curs apropiat en el qual es poden matricular, si existeix vacant i seguint el procediment establit.
Si faig el test de clasificació, tinc plaça assegurada?
No. El fet de presentar-se al test de clasificació no garanteix lloc escolar al sol·licitant.
Si faig el test de clasificació, el resultat em serveix per sempre?
No. El resultat del test de clasificació és vàlid únicament en el curs acadèmic en què s’ha realitzat per a qualsevol de les escoles oficials d’idiomes de la Comunitat Valenciana. A més, cada alumne només podrà realitzar un test de clasificació per idioma i curs acadèmic.
Després de fer el test de clasificació, Quan puc inscriure-m’hi?
Els aspirants que han fet el test de clasificació al juny sol·licitaran plaça a través de l’assistent telemàtic de juny en les dates previstes en l’apartat de matrícula.
Els aspirants que han fet el test de clasificació al setembre sol·licitaran plaça a través de l’assistent telemàtic de setembre.
