Test de classificació

Si vol accedir a un nivell superior a 1A2 (1r curs) pot fer-lo presentant algún títol per a acreditar el seu nivell, o bé pot accedir a través del test de clasificació. El fet de presentar-se a la prova de nivell no assegura cap plaça escolar al sol·licitant. Les proves es realitzaran únicament en la seu principal.

Pròximes dates:

IDIOMADATES
Alemany18/06/2024 a las 16:30h Aula 7
EspanyolNo hi ha data prevista
Francés18/06/2024 a las 17:00h – Aula 9
Anglés20/06/2024 a las 16:00h
Rus18/06/2024 a las 16:00h  – Aula 8
Valencià27/06/2024 a las 17:00h – Aula 6

MATRÍCULA – TRES PASSOS:

1 – Rellenar formulari >

Formulari

3 – Dia de la prova >

Porteu: Taxa pagada DNI / NIE i bolígraf

Una vegada que es publiquen els resultats i sàpia el seu nivell, haurà de sol·licitar la plaça en el nivell determinat. Tota la info sobre matrícula ACÍ.

PREGUNTES FREQÜENTS:

Per a què serveix la prova de nivell?

Si tens coneixements de l’idioma i no vols començar de zero, però no tens cap títol que ho certifique, podràs demostrar els teus coneixements d’una llengua determinada a través de la prova de nivell , i així podràs incorporar-te a qualsevol curs dels nivells A2, B1, B2, C1 o C2.

Quant costa?

Taxa ordinària: 11,01 €

Taxa amb bonificació del 50% (família nombrosa, discapacitat, monoparental): 5,50 €

Qui pot fer la prova de nivell ?

Totes aquelles persones inscrites en la prova de nivell.

Qui elabora la prova de nivell ? I com?

La prova de nivell serà elaborada i administrada pels departaments didàctics per a facilitar la seua uniformitat, i serà convocada i desenvolupada per les respectives escoles oficials d’idiomes amb anterioritat a l’inici de les classes. A més, l’alumnat haurà de ser avaluat en la prova de nivell prenent com a referència les programacions aprovades per als diferents cursos, elaborades a partir dels objectius, les competències i els criteris d’avaluació, establits per als nivells A2, B1, B2, C1 o C2 en els currículums dels idiomes respectius. Els departaments didàctics, en funció del resultat de cada alumne o alumna en la prova de nivell, assignaran a cadascun d’ells el curs apropiat en el qual es poden matricular, si existeix vacant i seguint el procediment establit.

Fent la prova de nivell, tinc plaça assegurada?

No. El fet de presentar-se a la prova de nivell no garanteix lloc escolar al sol·licitant.

Si faig la prova de nivell, el resultat em serveix per sempre?

No. El resultat de la prova de nivell és vàlid únicament en el curs acadèmic en què s’ha realitzat per a qualsevol de les escoles oficials d’idiomes de la Comunitat Valenciana. A més, cada alumne només podrà realitzar una prova de nivell per idioma i curs acadèmic.

Després de fer la prova de nivell, Quan puc inscriure-m’hi?

Els aspirants que han fet la prova de nivell al juny sol·licitaran plaça a través de l’assistent telemàtic. Tenen de termini del 20 de juny fins el 4 de juliol de 2022.

Els aspirants que han fet la prova de nivell al setembre sol·licitaran plaça a través de l’assistent telemàtic. Tenen de termini del 15 fins al 18 de setembre de 2022.