Un certificat acadèc s'expedeix el més prompte possible, depenent de la disponibilitat de les persones que l'han de signar, conté tot l'expedient acadèmic, i serveix per a acreditar qualsevol curs realitzat. Un certificat de superació del nivell (títol) només es pot sol·licitar si s'ha aprovat la Prova de Certificació del nivell corresponent (A2, B1, B2, C1, o C2) i pot tardar a rebre's uns dos anys després de la seua tramitació. A efectes administratius, un certificat acadèmic generalment té la mateixa validesa que un títol.
Si s'ha tramitat un títol, quan es rep, avisem mitjançant un missatge de text al seu telèfon mòbil (SMS). Per a recollir-lo, necessita presentar el DNI o el NIE.
Atenció: no es tramitaran certificats acadèmics ni sol·licituds de títols fins que es publiquen les qualificacions definitives de la convocatòria corresponent. El pagament de la taxa ha de ser posterior a la publicació.
SOL·LICITUD CERTIFICACIÓ ACADÈMICA
Es tramita mitjançant formulari en la web i es recull a la Secretaria de l'escola
Quins documents necessite?
La taxa (
imprés 046 ) i el resguard de pagament d'aquesta.
Com puc tramitar-lo?
Omplint el
formulari sol·licitud certificats acadèmics
Com puc recollir-lo?
A la Secretaria de l'escola, temporalment, per falta de personal, els divendres, de 10 a 13 h.
Pot recollir-lo alguna altra persona en el meu nom?
Sí. Pot autoritzar una altra persona a realitzar eixe tràmit. Pot descarregar-se i emplenar aquest
model d'autorització). Juntament amb l'autorització, la persona autoritzada ha de portar una fotocòpia del DNI o NIE de la persona interessada.
SOL·LICITUD CERTIFICAT DE NIVELL (TÍTOL)
Es tramita a la Secretaria de l'escola
Quins documents necessite?
- L'imprés
de sol·licitud del títol - L'imprés
d'abonament bancari de la taxa (enllaç al generador "online" de documents d'abonament bancari. Ha de seleccionar certificat de superació del nivell...). - Fotocòpia del DNI/NIE
Pot pagar la taxa al banc quan s'haja descarregat el document d'abonament bancari corresponent, o telemàticament.
Hi ha cap altre tràmit?
Sí. Ha d'entregar els dos documents, el resguard d'abonament bancari i la sol·licitud, a la Secretaria del Centre. Això ho pot fer una altra persona per vosté, sempre que porte una autorització (pot descarregar-se un
model d'autorització ). Juntament amb l'autorització, la persona autoritzada ha de portar una fotocòpia del DNI o NIE de la persona interessada.
Puc enviar-ho per correu electrònic?
No. Aquest tràmit es realitza en la Secretaria del centre. Preguem que consulten
l'horari d'atenció d'aquesta.
