Devolució de taxes

Tràmit de devolució de taxes

  • Les sol·licituds de devolució de taxes es realitzaran mitjançant el tràmit telemàtic específic habilitat a este efecte, tràmit 756 de Sol·licitud de devolució d’ingressos indeguts. La informació detallada sobre el procediment es troba en l’enllaç https://atv.gva.es/es/vull-sol-licitar-una-devolucio-rectificacio-d-autoliquidacio
  • Les sol·licituds de devolució de taxes hauran d’adjuntar documents que acrediten els fets o motius al·legats. En els casos de sol·licitud de devolució de taxes per renúncia a la matrícula d’un curs o a la participació en una prova, s’adjuntarà document que acredite la presentació de la renúncia o baixa davant l’EOI que corresponga.
  • Les sol·licituds de devolució de taxes es resoldran conforme al que s’establix en la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de Taxes, Títol XIV Taxes en matèria d’Educació.
  • Últim dia per a realitzar l’anul·lació de la matrícula i poder sol·licitar la devolució de taxes 31 d’octubre de 2025.



La realització de la sol·licitud de devolució és telemàtica amb certificat digital (accedix ací). En cas de no disposar de certificat digital, DNI electrònic, sistema clau…, escriu a 03018301.secretaria@edu.gva.es

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies