MODALITATS D’ENSENYAMENT I TIPUS DE CURSOS

De tots els idiomes: es va a classe (dos hores, dos dies en la setmana) des de finals de setembre fins a maig. És important treballar a casa a més de l’assistència a classe, repassant i practicant les destreses. Esta modalitat té exàmens al maig/ juny.

NOVETAT! Cursos semipresencials (anglés): una part del curs és presencial (2 hores setmanals), i s’ha de dedicar, com a mínim, 2 hores més (com una altra classe) fora de l’escola per a dur a terme les tasques assignades, a més de repassar i practicar les destreses. Eixa dedicació serà amb flexibilitat segons els teus horaris, és a dir treballant de manera asíncrona. Esta modalitat té exàmens al maig/ juny

NOVETAT! Cursos en línia (alemany, anglés, francés, italià, valencià). Una part del curs és en línia (2 hores setmanals de classe de manera síncrona en el dia i hora assignats), i s’ha de dedicar, com a mínim, 2 hores més (com una altra classe) fora de l’escola per a dur a terme les tasques assignades, a més de repassar i practicar les destreses. Eixa dedicació serà amb flexibilitat segons els teus horaris, és a dir, treball asíncron. Esta modalitat té exàmens al maig/ juny.

Cursos intensius (espanyol i valencià):  es concentren totes les classes en un quadrimestre (dos hores diàries en el cas de 1A2 d’espanyol i 4 hores repartides en dos dies en el cas de 1C2 de valencià). Esta modalitat té exàmens en acabar el curs (en gener). Si s’aprova el curs és possible matricular-se al febrer del segon curs del nivell que t’havies matriculat.

Els cursos complementaris solen ser de pràctica oral, iniciació a l’idioma, etc. i són més econòmics. Són una o dos hores en la setmana i no tenen exàmens. Són cursos ideals per a practicar un idioma sense pressions. La matrícula sol ser al setembre.