Cursos complementaris

HORARIS CURSOS COMPLEMENTARIS CURS 2024-2025

PROCEDIMENT DE MATRÍCULA: MATRÍCULA TELEMÀTICA FINS EL 31 DE GENER

L’alumnat que desitge formalitzar la matrícula haurà d’enviar un correu electrònic a 46018394@edu.gva.es fins el 31 de gener.

· En l’assumpte haurà d’indicar: NOM+COGNOMS+LLENGUA+NIVELL+ HORARI + SEU (elegir entre Gandia, Cullera, Oliva o Sueca) + CURS COMPLEMENTARI.

· EN EL CORREU CALDRÀ ADJUNTAR EL TÍTOL QUE PERMET ACCEDIR DIRECTAMENT AL NIVELL ELEGIT I UNA CÒPIA DEL DNI. Ací pot consultar el llistat de titulacions reconegudes que permeten accedir directament a nivells superiors a 1A2. Si ja és alumne de l’EOI GANDIA durant el curs 2024-2025, no caldrà adjuntar res. En cas de bonificació, caldrà adjuntar el document justificatiu.

· En el cos del correu caldrà escriure:

• nom i cognoms
  • data de naixement en format 00/00/0000
  • número de DNI
  • número de telèfon
  • correu electrònic
  • adreça
  • indicar també si sou alumnat PIALP.

· Una vegada comprovem que el curs es realitzarà (cal un mínim de 5 persones matriculades), la secretaria del centre procedirà a enviar les instruccions de matrícula i els impresos per a abonar la matrícula. Una vegada rebudes aquestes instruccions, l’alumnat disposarà de  72 HORES per a remetre per correu electrònic tota la documentació de matrícula pendent sol·licitada en pdf.  Cal tindre en compte que podem tardar unes setmanes en confirmar si es realitzarà el curs.

COMENÇAMENT CLASSES CURS 2024-2025: GRUPS DIMARTS I DIJOUS: 26 DE SETEMBRE // GRUPS DILLUNS I DIMECRES: 25 SETEMBRE. Enllaç calendari escolar