Matrícula cursos intensius d’anglés 2023-24

Els cursos intensius són cursos amb classes diàries de 2 hores de dilluns a dijous que s'imparteixen en un quadrimestre.

MATRÍCULA CURSOS INTENSIUS 2n QUADRIMESTRE (febrer a maig):

REQUISITS D'ACCÉS

• Anglés 2A2: ha de tindre apte 1A2 anglés o equivalent.
  • Anglés 2B1: ha de tindre apte 1B1 anglés o equivalent.
  • Anglés 2B2: ha de tindre apte 1B2 anglés o equivalent.

Si no pot acreditar el nivell, podrà fer una prova de nivell el dimecres 31 de gener a les 17:00h. Inscripció: del 12 al 30 de gener.

IMPORTANT: La present prova de nivell donarà accés als cursos intensius d'anglés de 2A2, 2B1 i 2B2, que s'impartiran de febrer a maig de 2024 en la seu d'Elx. Si la persona candidata aspira a accedir a un d'aquests cursos, però no aconsegueix aconseguir el nivell, podrà matricular-se en el curs intensiu immediatament inferior.

TERMINI DE MATRÍCULA

La matrícula dels cursos intensius del segon quadrimestre serà presencial en la Secretaria de l'EOI d'Elx.

• Alumnat matriculat en els intensius del primer quadrimestre a l'EOI d'Elx: del 25 de gener al 5 de febrer.
  • Resta de l'alumnat: de l'1 al 5 de febrer.

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR

Poden autoritzar una altra persona perquè realitze el tràmit en el seu nom, amb autorització i fotocòpia dels DNI o NIE de totes dues persones.

GRUPS I HORARIS DELS CURSOS INTENSIUS (2n QUADRIMESTRE)

• Anglés 2A2 17I: dilluns, dimarts, dimecres i dijous de 17.00 a 19:00h.
  • Anglés 2B1 17I: dilluns, dimarts, dimecres i dijous de 17.00 a 19:00h.
  • Anglés 2B2 19I: dilluns, dimarts, dimecres i dijous de 19.00 a 21:00h.

Començament de les classes: 1 de febrer.