Anul·lacions de matrícula

  • L'assistència a classe és obligatòria en les sessions síncrones de totes les modalitats d'ensenyament. La condició necessària que, amb caràcter general, manté vigent la matrícula en un curs és l'assistència a les activitats de formació en règim presencial, la realització de les activitats d'autoaprenentatge, l'accés regular a l'aula virtual o la participació en els fòrums en règim semipresencial. aula virtual o la participación en los foros en régimen semipresencial.

  • El nombre de faltes no justificades, o amb justificació improcedent, que determina l'anul·lació de la matrícula serà el que equivalga al 15% de les hores del curs. Es consideren faltes justificades:
    • Les absències derivades de malaltia o accident de l'alumne
    • Atenció a familiars
    • Qualsevol altra circumstància extraordinària sobrevinguda considerada per la direcció del centre docent.
  • L'anul·lació de matrícula implica la pèrdua del dret d'avaluació contínua i promoció. A més, l'alumnat la matrícula del qual siga anul·lada no serà considerat com a alumnat oficial del curs anterior en l'ordre de prioritats per a obtindre plaça a l'escola en la matrícula de l'any següent.

  • Si s'arriba al límit del 15% de faltes sense justificar o amb justificació improcedent, la direcció del centre notificarà l'anul·lació de la matrícula per inassistència a l'alumne o als seus representants legals.

  • L'alumnat podrà sol·licitar l'anul·lació de matrícula en qualsevol moment. No obstant això, segons el que s'estableix en la Resolució de 30 d'abril de 2025 de la Direcció General de Centres Docents, per la qual s'estableix el calendari i el procés d'admissió i matrícula per al curs acadèmic 2025-2026 a les escoles oficials d'idiomes de la Comunitat Valenciana, únicament es podrà sol·licitar devolució de taxes si l'anul·lació de la matrícula es realitza abans de l'1 de novembre de 2025.
  • Sol·licitud d'anul·lació de matrícula. (pot enviar per correu electrònic aquesta sol·licitud ja completada i signada a info@eoielx.com o presencialment en secretaria).

HORARIO SECRETARÍA:

Mañanas:
Lunes a viernes: 09:00h-14:00 h

Tardes (solo noviembre-mayo):
Lunes y martes de 14:45 a 19:45 h

HORARIO GENERAL:

Lunes a jueves: 08:00h-21:00 h

Viernes: 08:00h-14:00 h

CONTACTO:

Calle Josep Lluís Barceló i Rodríguez Advocat, 1

03202 Elche (Alicante)

Tel.: 966912330

Email: 03012359.secretaria@edu.gva.es

REDES:

Telegram: t.me/EOI_Elx

Instagram: eoi.elx

X: @EOIElxCultural

Facebook: EOI Elche

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies