Anul·lacions de matrícula

  • L'assistència a classe és obligatòria en les sessions síncrones de totes les modalitats d'ensenyament. La condició necessària que, amb caràcter general, manté vigent la matrícula en un curs és l'assistència a les activitats de formació en règim presencial, la realització de les activitats d'autoaprenentatge, l'accés regular a l'aula virtual o la participació en els fòrums en règim semipresencial. aula virtual o la participación en los foros en régimen semipresencial.

  • El nombre de faltes no justificades, o amb justificació improcedent, que determina l'anul·lació de la matrícula serà el que equivalga al 15% de les hores del curs. Es consideren faltes justificades:
    • Les absències derivades de malaltia o accident de l'alumne
    • Atenció a familiars
    • Qualsevol altra circumstància extraordinària sobrevinguda considerada per la direcció del centre docent.
  • L'anul·lació de matrícula implica la pèrdua del dret d'avaluació contínua i promoció. A més, l'alumnat la matrícula del qual siga anul·lada no serà considerat com a alumnat oficial del curs anterior en l'ordre de prioritats per a obtindre plaça a l'escola en la matrícula de l'any següent.

  • Renúncia de matrícula: L'Ordre de 31 de gener de 2008, de la Conselleria d’Educació, per la qual es regula l'avaluació i promoció dels ensenyaments d'idiomes de règim especial de la Comunitat Valenciana, establia en l'article 9 la renúncia a la matrícula. Aquesta ordre va ser derogada per l'Ordre 34/2022 de juny de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es regulen l'avaluació dels ensenyaments d'idiomes de règim especial i les proves de certificació dels nivells del Marc europeu comú de referència per a les llengües a la Comunitat Valenciana.
    Aquesta «nova» ordre, que és la normativa vigent des del curs 2022-23, no contempla la figura de la «renúncia a la matrícula», per tant no és possible realitzar aquest tràmit.

  • Si s'arriba al límit del 15% de faltes sense justificar o amb justificació improcedent, la direcció del centre notificarà l'anul·lació de la matrícula per inassistència a l'alumne o als seus representants legals.

HORARIO SECRETARÍA:

Mañanas:
Lunes a viernes: 09:00h-14:00h

Tardes (solo octubre-junio):
Lunes y martes de 14:45 a 19:45

HORARIO GENERAL:

Lunes a jueves: 08:00h-21:00h

Viernes: 08:00h-14:00h


CONTACTO
:

Calle Josep Lluís Barceló i Rodríguez Advocat, 1

03202 Elche (Alicante)

Tel.: 966912330

Email: 03012359.secretaria@edu.gva.es

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies