Anul·lacions de matrícula
-
L'assistència a classe és obligatòria en les sessions síncrones de totes les modalitats d'ensenyament. La condició necessària que, amb caràcter general, manté vigent la matrícula en un curs és l'assistència a les activitats de formació en règim presencial, la realització de les activitats d'autoaprenentatge, l'accés regular a l'aula virtual o la participació en els fòrums en règim semipresencial. aula virtual o la participación en los foros en régimen semipresencial.
- El nombre de faltes no justificades, o amb justificació improcedent, que determina l'anul·lació de la matrícula serà el que equivalga al 15% de les hores del curs. Es consideren faltes justificades:
- Les absències derivades de malaltia o accident de l'alumne
- Atenció a familiars
- Qualsevol altra circumstància extraordinària sobrevinguda considerada per la direcció del centre docent.
-
L'anul·lació de matrícula implica la pèrdua del dret d'avaluació contínua i promoció. A més, l'alumnat la matrícula del qual siga anul·lada no serà considerat com a alumnat oficial del curs anterior en l'ordre de prioritats per a obtindre plaça a l'escola en la matrícula de l'any següent.
-
Renúncia de matrícula: L'Ordre de 31 de gener de 2008, de la Conselleria d’Educació, per la qual es regula l'avaluació i promoció dels ensenyaments d'idiomes de règim especial de la Comunitat Valenciana, establia en l'article 9 la renúncia a la matrícula. Aquesta ordre va ser derogada per l'Ordre 34/2022 de juny de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es regulen l'avaluació dels ensenyaments d'idiomes de règim especial i les proves de certificació dels nivells del Marc europeu comú de referència per a les llengües a la Comunitat Valenciana.
Aquesta «nova» ordre, que és la normativa vigent des del curs 2022-23, no contempla la figura de la «renúncia a la matrícula», per tant no és possible realitzar aquest tràmit. -
Si s'arriba al límit del 15% de faltes sense justificar o amb justificació improcedent, la direcció del centre notificarà l'anul·lació de la matrícula per inassistència a l'alumne o als seus representants legals.
HORARIO SECRETARÍA:
Mañanas:
Lunes a viernes: 09:00h-14:00h
Tardes (solo octubre-junio):
Lunes y martes de 14:45 a 19:45
HORARIO GENERAL:
Lunes a jueves: 08:00h-21:00h
Viernes: 08:00h-14:00h
CONTACTO:
Calle Josep Lluís Barceló i Rodríguez Advocat, 1
03202 Elche (Alicante)
Tel.: 966912330
Email: 03012359.secretaria@edu.gva.es