ADMISSIÓ I MATRÍCULA

Instruccions d’admissió i matrícula curs 2024-2025 (la matrícula en l’EOI d’Elda consta de 3 passos)

Període d’admissió (convocatòria ordinària)

PAS 1: Inscripció i obertura de l’assistent  telemàtic: telematricula per a sol·licitud de plaça a partir (dates encara per publicar)

PAS 2adjudicació de vacants en l’assistent telemàtic telematrícula el dia (dates encara per publicar)

• Eixe dia rebràs un correu electrònic confirmant-te si has obtingut plaça.
  • Una vegada comprovat, has de generar i pagar la taxa corresponent des del mateix assistent. (recorda que, si mai has estat matriculat en una EOI, hauràs de pagar també l’obertura d’expedient, has de marcar-la a l’hora de generar la teua taxa en l’assistent).
  • TAXES per a alumnat oficial sense descompte/ bonificació (Es considera alumnat oficial tot aquell que es matricula per a assistir a classes en una escola oficial d’idiomes. La taxa de matrícula de nivell inclou la prova de certificació en els cursos conduents a prova):
    • CURS ORDINARI ( preu: 91,71 euros)
    • CURS SEMIPRESENCIAL (preu: 91,71 euros)
    • CURS INTENSIU (preu: 66,24 euros per quadrimestre)
  • IMPORTANT: NO PAGUES fins a comprovar que has obtingut una plaça.

PAS 3formalització de la matrícula:

• Per a formalitzar la matrícula, has d’entregar la documentació pertinent. Informació de la documentació ací.

Presencial del (dates encara per publicar) en horari de secretaria. pots trobar l’horari ací.

En línia del (dates encara per publicar) Has d’emplenar el formulari corresponent a la teua situació:

• Si eres antic alumne (si vas estudiar amb nosaltres l’any passat en el mateix idioma), punxa ací.
  • Si eres antic alumne pialp (si vas estudiar amb nosaltres l’any passat en el mateix idioma en el programa de professorat), punxa ací.
  • Si eres nou alumne (no has estat matriculat en el curs 23-24), punxa ací.
  • Si eres nou alumne pialp (no has estat matriculat en el curs 23-24 en el programa de professorat), punxa ací.

Pagar la taxa no implica formalitzar la matrícula. La matrícula no quedarà formalitzada fins que tota la documentació siga entregada i revisada en el termini indicat.

TEST DE CLASSIFICACIÓ (Prova de Nivell). Dins del període d’admissió, s’establiran unes dates per a proves de nivell. Més informació en l’apartat de Prova de Nivell.

MATRÍCULA CURSOS FORMATIUS

Si vols matricular-te d’un curs formatiu (destreses), hauràs de fer-ho de manera presencial en la seu d’Elda.

Període de matrícula: (dates encara per publicar) en horari de secretaria i fins a completar les vacants.

Documentació a aportar: Fotocòpia de DNI i Requisit acadèmic d’accés (si fora necessari).

Tens ací l’oferta de cursos formatius.

Duració:

• 60 hores presencials (preu: 41,27€)

• 30 hores presencials (preu: 20,63€ )

Nombre màxim d’alumnes per classe: 16