Anul·lació de matrícula voluntària
Es tracta d’una renúncia voluntària a la matrícula del curs al qual s’hi està inscrit, la qual cosa implica la pèrdua del seu dret a l’ensenyança, avaluació i qualificació.
Em pot anul·lar la matrícula el centre?
Sí, tal com estableix la RESOLUCIÓ de 30 de juliol de 2025, del secretari autonòmic d’Educació, per la qual es dicten instruccions en termes d’ordenació acadèmica i organització de les escoles oficials d’idiomes de la Comunitat Valenciana durant el curs 2025-2026, si un/a alumne/a acumula més d’un 15% de faltes no justificades al llarg del curs, se li podrà donar l’anul·lació de matrícula.
Com presente la sol·licitud d’anul·lació voluntària?
Cal que òmpligues aquest document amb les teues dades.
On es presenta?
Cal presentar-la per registre d’entrada. Per tant, cal dur el document presencialment a la secretaria del centre (Benicalap), o presentar-la per qualsevol registre dels contemplats en la Llei 39/2015, d’1 d’octubre. NO S’ACCEPTARAN SOL·LICITUDS PER E-MAIL.
Quan puc presentar-la?
Es pot presentar en qualsevol moment des de la matrícula i fins al 31 de gener del curs escolar vigent (per al curs 25-26, el 31 de gener de 2026).
En cas de sol·licitar també devolució de taxes, caldrà fer la sol·licitud d’anul·lació durant el període establit per la resolució d’admissió de cada any (per al curs 25-26, fins al 31 d’octubre de 2025).
Per demanar la devolució de taxes caldrà fer un tràmit a banda (es tracta d’un tràmit electrònic, que trobaràs ací), i és requisit haver fet la sol·licitud d’anul·lació.
L’anul·lació de matrícula una vegada començat el curs no comporta la devolució de taxes si ja s’ha anat a classe; només si s’haguera produït un error en el seu cobrament. Per a més informació sobre taxes, consulteu la web eoi.gva.es
