PROVES DE CERTIFICACIÓ 2024

RESOLUCIÓ de 8 de febrer de 2024, del director general de Centres Docents, per la qual s’estableixen el calendari i el procés d’inscripció i matriculació per a la realització de la prova unificada de certificació (PUC) en les escoles oficials d’idiomes de la Comunitat Valenciana, corresponents a la convocatòria 2024. [2024/1203]

IMPORTANTE: Les parts de producció oral i mediació oral no es realitzen en les dades del calendari de les proves.  Les parts orals es podran convocar en una data anterior o posterior a la de les parts escrites. Els departaments publicaran les convocatòries de les parts orals abans del 15 de maig.

Inscripció i matrícula

• És requisit indispensable tindre 16 anys complits l’any que se celebre la matrícula
  • És necessari tindre un NIF o NIE per a poder realitzar la matrícula a la PUC
  • Els alumnes oficials matriculats en un curs conduent a la certificació han d’inscriure’s si volen examinar-se, encara que estan exempts de pagar les taxes.

Enllaços per a la inscripció

ALUMNES OFICIALS DEL ÚLTIM CURS DEL NIVELL
ALUMNES LLIURES

La matrícula es realitza exclusivament per via telemàtica en tres passos: 1) sol·licitud; 2) pagament de la taxa, i 3) registre de la sol·licitud. La tramitació de la matrícula finalitza quan s’han completat els tres passos. La tramitació incompleta de la matrícula no dona dret a la realització de la prova.

.

Els nivells que se certifiquen en l’EOI d’Alzira són:

ALEMANYB1B2
FRANCÉSB1B2