Participació de l’alumnat

El consell escolar és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern dels centres. Ho formen els representants de tota la comunitat educativa, és a dir, direcció, professors, alumnes, personal d’administració i servicis, i un representant de l’administració local.

La funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions  en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, la resolució de conflictes, les activitats extraescolars i l’horari lectiu, entre altres.

Els representants del consell escolar són triats per un període de quatre anys, però cada dos anys es convoquen eleccions per a renovar la meitat dels seus membres. Les eleccions per a la renovació del consell escolar les convoca la directora del centre.

Els representates de l’alumnat de l’EOI d’Alzira són:

• Mª Carmen Bohígues
  • Mª Eugenia Pelufo