ASSOCIACIÓ D’ALUMNES I TALLERS LÚDICS

El CP FPA Enric Valor d’Alzira compta amb una associació d’alumnes. Aquesta associació ofereix, organitza i gestiona els taller lúdics que es realitzen a les instal·lacions del centre, però a més a més col·labora amb les activitats lectives, complementàries i extraescolars que organitza el centre per a tota la comunitat educativa.

L’alumnat associat es beneficia de les avantatges que comporta formar part de l’associació (descomptes en les sortides i activitats extraescolars, material gratuït, proposta d’activitats de diferents tipus, etc), però a més pot fer propostes de millora que arriben de forma ràpida a la directiva del centre.

Formar-ne part és molt senzill: has de formalitzar la matrícula en qualsevol dels cursos de l’ensenyament reglat del centre i després emplenar una sol·licitud d’admissió per a ser membre de l’associació d’alumnes. Caldrà a més a més fer un ingrés de 20€ al compte corrent de l’associació. L’altra manera d’associar-te és formalitzar la matrícula en algun dels tallers que la mateixa associació ofereix, organitza i gestiona i pagar-ne la taxa corresponent.

Gràcies a l’associació és possible organitzar moltes activitats i fer que el centre funcione de manera més dinàmica.

A travès d’aquesta pàgina vos anirem informant de les novetats que es vagen produint en l’Associació (Assamblees anuals, reunions, etc).