ADMISSIÓ 24-25

PROCÉS D’ADMISSIÓ 24-25

QUÈ ÉS I PER A QUÈ SERVEIX?

1. Procés de sol·licitud d’admissió de l’alumnat per al curs 2024-2025 en els centres públics i en els ensenyaments concertats dels centres privats de la Comunitat Valenciana que impartisquen ensenyaments d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat.
2. Aportació de la documentació sobre els requisits i les circumstàncies al·legades en el procés de sol·licitud d’admissió.
3. Procés de matrícula.

Troba tota l’informació relacionada amb el procés d’admissió i matrícula a la web de Conselleria: https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=236

CALENDARI D’ADMISSIÓ

a) CONFIRMACIÓ DE PLAÇA ESCOLAR:
per a alumnat adscrit a centres d’Educació Infantil o Primària: del 6 al 9 de maig de 2024.
b) PRESENTACIÓ TELEMÀTICA DE SOL·LICITUDS D’ADMISSIÓ:
en educació infantil i educació primària: des de les 09.00 h. del 30 de maig fins a les 23.59 h. del 06 de juny.
c) TERMINI DE FORMALITZACIÓ DE MATRÍCULA TELEMÀTICA PER A L’ALUMNAT QUE HA PARTICIPAT EN ADMISSIÓ:
en educació infantil i educació primària: del 15 al 19 de juliol.
d) TERMINI DE FORMALITZACIÓ DE MATRÍCULA PRESENCIAL (EN EL CAS DE NO HAVER-SE FORMALITZAT TELEMÀTICAMENT) PER A L’ALUMNAT QUE HA PARTICIPAT EN EL PROCEDIMENT D’ADMISSIÓ:
en educació infantil i educació primària: del 15 al 23 de juliol.
e) NOMÉS PER A L’ALUMNAT QUE PASSA ENTRE CENTRES ADSCRITS, que no haja sol·licitat plaça en un altre centre en el procés d’admissió, es formalitzarà la matrícula de manera presencial:
Educació infantil i educació primària: del 25 al 28 de juny.
f) TERMINI DE FORMALITZACIÓ DE LA MATRÍCULA PRESENCIAL PER A COBRIR LES PLACES VACANTS RESULTANTS, PRODUÏDES PER RENÚNCIA, ABANDÓ, BAIXA O ALTRES CAUSES DEGUDAMENT JUSTIFICADES, DE L’ALUMNAT QUE SEGUISCA EN L’ORDE DE PUNTUACIÓ DE LA LLISTA D’ESPERA:
en educació infantil i educació primària: del 24 al 26 de juliol.

FORMULARIS I DOCUMENTACIÓ

Cada sol·licitant presentarà una única sol·licitud que contindrà una declaració responsable sobre les circumstàncies al·legades per a l’admissió, que hauran de reunir-se en el moment de presentació de la sol·licitud de plaça.
En el moment de formalització de la matrícula s’hauran d’aportar documentalment les circumstàncies al·legades en les preferències i criteris de baremació per a realitzar la matrícula i correcta escolarització. L’acreditació de les circumstàncies al·legades en les preferències i criteris de baremació venen referides en el Títol IX de l’Orde 8/2024, de 24 d’abril, de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació.

INFORMACIÓ DETALLADA DEL PROCÉS

PROCEDIMENT-ADMISSIO