Direcció i secretaria

CONSELL ESCOLAR

S’obri el termini d’admissió de candidatures. Les persones interessades a presentar-se com a candidats, hauran de recollir el model de sol·licitud en la Consergeria del Centre, i presentar-lo degudament emplenat en Secretaria fins al 2 de novembre de 2021. Us animem a presentar la vostra candidatura

Bona vesprada, hui s'hi ha constituït la junta electoral que farà el seguiment del procés de votacions per al consell escolar del centre educatiu Les Rondalles. L'acta d'aquesta reunió estroba al tauló d'anuncis de l'escola.
A partir de demà tindreu disponibles a consergeria el cens per poder consultar les vostres dades. És important comprovar que tot està correcte per què pugau votar el dia 18 de novembre. Aquesta consulta podeu fer-la preferentment per telèfon.

ANUNCI DEL SORTEIG PER A LA COMPOSICIÓ DE LA JUNTA ELECTORAL

CONSEJOS ESCOLARES

ANUNCIO DEL SORTEO PARA LA COMPOSICIÓN DE LA JUNTA ELECTORAL

ESCUELA INFANTIL: LES RONDALLES

LOCALIDAD: VALENCIA

En cumplimiento de la normativa correspondiente, por la presente se anuncia que el próximo día    18   de  octubre  a las  9.15  horas  tendrá lugar  en los locales de este centro el  sorteo de las personas titulares de la junta electoral para las elecciones de consejos escolares de centros docentes no universitarios. Dicho sorteo será público y podrà asistir cualquier persona interesada.  Si estas interesado o interessada en assistir al sorteo, se ruega que avises a la dirección del centro para prever el espacio de realización y respetar las medidas Covid.

Las personas elegidas, junto con la directora de la Escuela, integrarán la Junta Electoral encargada de organizar el procedimiento de elección de representantes para el Consejo Escolar de la Escuela. El resultado de dicho sorteo se notificará personalmente a las personas elegidas, y en la notificación se les convocará para el acto de constitución de la mencionada Junta.

En   Valencia  a      10    de   octubre  de 2021

LA DIRECTORA

DECRET 93/2016, de 22 de juliol, del Consell, pel qual es
regula el procés electoral per a la renovació i constitució