COMUNICACIÓ ÚS MENJADOR ESCOLAR JUNY/ COMUNICACIÓN USO COMEDOR ESCOLAR JUNIO

Estimades famílies, us recordem que a partir de juny l’horari del centre i del menjador serà de 9 a 13 hores l’horari lectiu i de 13 a 15 hores el menjador.

La recollida estarà limitada a l’horari de 14:30 fins les 15:00 per a tot l’alumnat.

El preu del menú es manté igual que els mesos anteriors a 4,25€/dia. L’alumnat que té beca de menjador continuarà tenint l’ajuda com en els mesos anteriors.

IMPORTANT: Per tal de calcular el personal que serà necessari per cobrir els distints nivells, us demanem que ompliu el següent formulari el més aviat possible. La data per confirmar finalitza el 20 de maig.

Criteri específic de centre – admissió/ Criterio específico de centro – admisión

Amb la publicació del Decret 48/2024 de 23 d’abril, l’Ordre 8/2024 de 24 d’abril i la Resolució del 25 d’abril de 2024 on es regula el procediment d’admissió pel curs 24-25 en centres sostinguts amb fons públics, s’establia la possibilitat que els centres concretaren uns criteris per atorgar 1 punt extra a les persones que l’acomplisquen en el procés d’admissió.

Per unanimitat el Consell Escolar va acordar el criteri pel qual atorgarem aquest punt extra el qual és:

“Haver posat en primera opció l’ E.I. Ausiàs March”

______________________________________________________________________________________

Con la publicación del Decreto 48/2024 de 23 de abril, la Orden 8/2024 de 24 de abril y la Resolución del 25 de abril de 2024 donde se regula el procedimiento de admisión por el curso 24-25 en centros sostenidos con fondos públicos, se establecía la posibilidad que los centros concretaron unos criterios para otorgar 1 punto extra en las personas que lo cumplan en el proceso de admisión.

Por unanimidad el Consejo Escolar acordó el criterio por el cual otorgaremos este punto extra el cual es:

“Haber puesto en primera opción la E.I. Ausiàs March”

Nous espais, nova essència

PROJECTE D’INVESTIGACIÓ I INNOVACIÓ 23-25

Reconeguem als infants com a persones capaces, intel·ligents, competents, portadores de drets i amb una cultura específica. Per al xiquet i la xiqueta, aprendre és un procés, tant individual com social, de construcció de nous significats a través de les relacions que li ofereix la realitat que l’envolta.

El claustre està immers en un procés de reflexió i formació pedagògica, el qual ha portat a un replantejament profund de les pràctiques d’ensenyament- aprenentatge. Un nou camí enfocat en la transformació dels espais per impulsar l’evolució pedagògica, atés que el claustre té la certesa que la reforma del espais acompanya el canvi educatiu, canvis amb fonament pedagògic.

El vincle entre l’espai i la pedagogia és tan inherent que, sovint, la distribució dels espais informa del model pedagògic del centre. És per aquest motiu que la nostra mirada d’infància i continuar aprofondint en l’aplicació de metodologies actives comporta necessariament una revisió i replantejament dels seus usos.

Fa 3 cursos, en el marc de la convocatòia de Projectes d’Investigació i Innovació de la Conselleria d’Educació, iniciarem la transformació dels espais exteriors. Actualment en el curs 23-24 i 24-25 abordarem la transformació dels espais interiors.

Espais a tranformar el curs 23-24
Espais a transformar durant el curs 24-25.

Formulari per a Certificats

Formulari de contacte amb secretaria

Mitjançant aquest formulari podreu demanar certificats.

0 de 40 màxim de caràcters
0 de 200 màxim de caràcters

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies