El nostre centre compta amb 6 unitats d'Educació Infantil: Una aula de 2 anys, una aula de 3 anys, dos aules de 4 anys i dos aules de 5 anys. Totes les aules estan en la part baixa de l'edifici, a excepció de 5 anys, que se situa en la primera planta.
La ràtio a les nostres aules d'Educació Infantil és de 20 alumnes/as per cada classe.




En esta etapa, creiem que és molt important que el nostre alumnat siga el protagonista del seu aprenentatge. Per això, posem la mirada en cada xiquet/a, respectant els seus ritmes, interessos i emocions.
METODOLOGIA
- Propostes d'aprenentatge manipulatiu: activitats autònomes on l'alumnat és el protagonista del seu propi aprenentatge, basades en l'exploració i experimentació a través dels cinc sentits.




- Racons de joc lliure: espais d'aula preparats i condicionats amb materials que desperten el seu interés i procuren el seu desenrotllament integral.




- Patis actius: Oferim a diferents espais dins del pati escolar amb la finalitat d'augmentar els nivells d'activitat física, facilitar la interacció social entre els escolars i promoure un joc o activitat física inclusiva.




- Psicomotricitat: partim de la idea que el moviment del cos és un llenguatge a través del qual l'alumnat es comunica. Per això, s'han de dissenyar espais per al joc i l'exploració, amb materials que desperten la seua curiositat i amb la finalitat que descobrisquen les possibilitats del propi cos a partir d'una perspectiva integradora.




COM ES EL DIA A DIA EN EDUCACIÓ INFANTIL?
El nostre alumnat, després d'acomodar-se a l'aula i trobar-se amb els seus companys/as, accedixen lliurement a les propostes relacionades amb la lectoescriptura, logicomatemàtica, graf-motricitat i art. Estes propostes estan basades en l'experimentació i manipulació.
Després, es realitza una assemblea, on es repassen les rutines més importants, així com els esdeveniments del centre i les notícies del nostre entorn. Este espai també els convida a compartir amb els seus companys/as les seues experiències, gustos i idees.
Després arriba el moment d'esmorzar a l'aula, on es fomenta l'autonomia en la higiene i alimentació. Des del centre animem a les famílies al fet que els aliments siguen saludables i equilibrats.
Després d'esmorzar, gaudixen de 40 minuts de joc a l'aire lliure, compartint espai amb la resta d'aules d'infantil.
L'última part del dia és variable i està dedicada a activitats en gran grup: racons de joc lliure (espais on hi ha materials que promouen el seu desenrotllament integral), lectura de contes, jocs de taula, projectes… També s'impartixen activitats relacionades amb la parla anglesa, llenguatge musical, psicomotricitat…