Recol·lector de treballs

Una ferramenta interessant i que ve instal·lada per defecte en el model de centre de LLiureX (Servidor-client), és el recol·lector de treballs, una eina imprescindible per incloure les tasques de l’alumnat en una carpeta del professor per poder disposar d’aquestes i corregir, visualitzar o disposar de tota la feina que considerem oportú demanar al nostre alumnat.

El seu funcionament és molt senzill i intuitiu:

1.- Creem la carpeta en el compte del professor

2.- L’alumnat tria el treball que vol enviar i a quin professorat vol enviar-lo.

3.- El professor rep els treball de l’alumnat.

Per facilitar la seua utilització vos deixem els següents videotutorials amb el procediment que hem de realitzar tant des de l’ordinador de l’alumnat com el del/la docent.

1.- Creem la carpeta del professor on volem rebre els treballs:

2.- L’alumne crea una activitat que vol compartir amb el professor (només podrà compartir fitxers; no es permet crear carpetes):

3.- Visualització del fitxer de l’alumne a l’ordinador del professor/a: