Personalitzar el menú o la barra d’eines

La barra d’eines és personalitzable, escollint què volem tenir al nostre abast i a un cop d’ull. És molt senzill i només ens cal accedir al Menú i escollir l’opció Personalitzar.

Firefox. Personalitzar la barra d'eines
Firefox. Personalitzar la barra d’eines

A continuació es mostren les diferents funcionalitats que, bé podem arrossegar directament a la barra d’eines per a que es queden allí, bé podem arrossegar-les a la capsa que apareix a la dreta per a que estiguen disponibles des de la barra d’eines però sense estar permanentment visibles a través d’un menú d’eines addicionals.

Firefox. Seleccionar funcionalitats per a la barra d'eines
Firefox. Seleccionar funcionalitats per a la barra d’eines

Aquesta mateixa opció Personalitza ofereix més opcions igualment personalitzables i que apareixen a la part inferior de la finestra en relació als Temes, a la Densitat i a altres paràmetres que us convidem a provar si són del vostre interès.