Crear un àlbum fotogràfic

Impress pot crear un àlbum fotogràfic a partir d’una sèrie d’imatges, normalment amb una foto per diapositiva. Per a inserir un àlbum fotogràfic en la presentació hem de seguir els següents passos:

  1. Obrim una presentació en blanc o una ja existent
  2. Anem a la diapositiva que precedirà a l’àlbum
  3. Seleccionem Inserir > Multimèdia > Àlbum fotogràfic
  4. En el diàleg Crear àlbum fotogràfic, fem clic a Afegir . S’obri un explorador d’arxius estàndard
  5. Localitzem els arxius a inserir
  6. Fem clic a Obrir per a afegir els arxius a l’àlbum
  7. Seleccionem el nombre d’imatges per diapositiva en la llista desplegable Disposició de diapositives
  8. Seleccionem l’opció Afegir una llegenda a cada diapositiva si és necessari, per a afegir un quadre de text on se situarà la llegenda o peu de foto
  9. Creem la seqüència adequada eliminant imatges o movent-les a dalt i a baix en la llista d’imatges. Quan la seqüència d’imatges estiga llesta fem clic a Inserir diapositives. Es pot canviar la seqüència i eliminar o inserir imatges més tard, de la mateixa manera que amb qualsevol altra diapositiva