Designació de la persona coordinadora TIC

El ROF i les corresponents Instruccions d’inici de curs, regulen l’assignació de la coordinació TIC. La direcció del centre nomenarà el coordinador de tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) entre el professorat de l’especialitat d’informàtica amb destinació definitiva en el centre o, en la seua absència, preferentment entre els membres amb destinació definitiva en el centre educatiu i amb formació i experiència en l’ús de les TIC, a proposta de la direcció d’estudis i oïda el claustre.

La direcció del Centre ha de formalitzar l’assignació de la persona coordinadora TIC a través de la plataforma ITACA3. Adjuntem el manual mòdul personal (punt 2.6 càrrecs) per a recordar el sistema de nomenament de la coordinació TIC a través d’ITACA3.

Amb aquest nomenament, la persona designada coordinador TIC:

  • Obtindrà els reconeixements administratius pertinents. La coordinació apareixerà en el compte de formació de manera automàtica en finalitzar el curs.
  • Obtendrá el perfil de coordinador TIC en l’eina gvaSAI. Per a l’accés s’utilitza el mateix usuari i contrasenya d’ITACA.

Haurà de tindre accés a la bústia compartida [codi_centre].ctic@edu.gva.es, per a això és necessari que el director o directora del centre vincule aquesta bústia al correu personal @edu.gva.es de la persona coordinadora TIC del centre. Es pot consultar el procediment ací.

La persona que exercisca aquesta coordinació podrà renunciar per un motiu justificat que haurà de ser acceptat per la direcció del centre. Així mateix, podrà ser destituïda per la direcció a proposta motivada de la majoria dels membres del claustre i amb audiència prèvia a l’interessat.

Respecte a les hores de dedicació a la CTIC, venen regulades a les Instruccions de la Direcció General de Personal Docent, per a la definició de plantilles de professorat en centres educatius dependents de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació.

En estes instruccions s’indica que la direcció del centre, en l’exercici de les seues competències, escoltat el claustre, disposarà d’autonomia per a distribuir el nombre total d’hores que s’assignen en el centre per a la coordinació docent entre les persones designades per a realitzar estes funcions.
En esta distribució s’assegurarà la dotació mínima d’una hora lectiva setmanal per a la direcció de cada departament didàctic i per a cada figura de coordinació.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies