Planea

Clica i mira ELS NOSTRES PROJECTES AMB PLANEA

07EE6D05-AC1C-4335-98FF-E0687EA4C8C8

CALAIX

CALAIX és un projecte dissenyat per Arquilecturas, basat en la integració de material no estructurat amb metodologies d'experimentació lliure a l'aula d'infantil i primària a partir de peces de diferents formes encaixables creades amb materials de reciclatge com el cartó. Aquestes peces s'organitzen en una caixa que quedarà com a material propi per al centre.

047988D8-8105-4B5C-90EB-6A89EB5CF8A2

L'ESCOLA DEL GARGOT

És un projecte creat per l'il·lustrador Martín López Lam que part de l'expressió bàsica del dibuix com a eina per a comprendre el món que ens envolta. Aquesta convocatòria forma part de les activitats de Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana i PLANEJA. Ha sigut dissenyat per a l'alumnat d'educació primària, el projecte es compon d'un Kit amb els materials bàsics així com una guia-recurs dissenyada per l'artista.