Escola de famílies

Un espai on aprendre i desaprendre.

Perquè ser mare o pare no és fàcil… Ni existeix un manual únic que ens servisca quan ens trobem amb el gran repte d’acompanyar als nostresfills i filles en el seu creixement!

Volem facilitar espais on les famílies reflexionem, compartim i aprenem plegades mitjançant xerrades, debats i tallers participatius en funció dels nostres interessos i preocupacions. Un espai on ens informem i ens formem per tal de donar resposta a aquells dubtes que com a mares i pares ens sorgeixen en relació al desenvolupament integral dels nostres fills i filles en els aspectes físic, afectiu, social i escolar.

OBJECTIUS:

• Oferir xerrades/tallers on donar suport a les famílies per conèixer i entendre millor els nostres infants, augmentant la qualitat de la relació i millora de la nostra intervenció educativa amb els nostres fills i filles.
  • Obtenir eines per tal d’adquirir o recuperar la confiança en la nostra capacitat per dur a terme la nostra tasca de mare o pare; confiança necessària per tenir la força suficient per exercir-la amb responsabilitat i autonomia.
  • Aportar recursos i noves estratègies d’intervenció educatives, alternatives a les clàssiques, ja que moltes han quedat desfasades o inadequades tant pels canvis socials com per la millora del coneixement psicològic i pedagògic dels darrers temps.

ORGANITZACIÓ:

Es realitzarà una xerrada/taller per trimestre, espai que serà dinamitzat per una persona professional.

1. Octubre
  2. Febrer
  3. Maig

Els temes seran escollits de les inquietuds, interessos o necessitats obtingudes d’enquestes a les famílies, professorat i direcció.

La comissió d’Escola de Famílies convidarà a la resta de comissions, així com a les famílies, a participar realitzant tallers o xerrades que puguen resultar d’interès per a la resta de la comunitat educativa.

Vos convidem a participar!