SETMANA CULTURAL DE NADAL

Durant la setmana del 18 al 22 de desembre, es van realitzar diferents tallers: escriptura de cartes a Papà Noel, Postals Nadalenques per a felicitar les festes a les famílies, adorns nadalencs amb pinyes naturals aportades per l’alumnat, i altres. A més, realitzem dues eixides de l’aulari, en les quals unisca va ser per a cantar nadales en diferents zones del poble (Residència, Rincón del Forn, Botiga d’Ultramarins i Plaza de l’Església) i l’altra pugem a la Plaça a simular la celebració de les Campanades d’Any Nou. L’últim dia l’AMPA va realitzar un esmorzar en l’aulari, i a continuació l’alumnat va cantar i va ballar la cançó “Nadal Rock” enfront dels familiars, seguit d’una interpretació coreografiada d’una cançó nadalenca per part d’algunes mares de l’alumnat. Després d’este magnífic matí, va vindre Papà Noel a l’aulari a visitar als xiquets i xiquetes de Montán, portant-los un xicotet detall que va il·lusionar molt a els/as xicotets/as.