Tallers en Caixa Fòrum – 3ºCiclo Primària

El 14 febrer, l’alumnat de 5é i 6é de primària del CRA va participar en dues activitats proposades per Caixaforum València.

La primera activitat va ser Apollo 11 “L’arribada de l’home a la lluna”, on descobrim tots els secrets d’aquesta missió espacial.
Aquesta exposició commemora l’arribada de el Apollo 11 a la Lluna, un dels assoliments més impactants de la humanitat.
Aquell 21 de juliol de 1969, Armstrong va trepitjar la superfície lunar obrint la porta a l’exploració del nostre satèl·lit. Veuen a rememorar aqueixa odissea i descobreix què ens ofereix el futur espacial.

I la segona activitat va ser “La música i el so, la gran emoció visual”, en la qual l’alumnat va poder comprovar i experimentar amb la imatge i el so, posant per parelles la banda sonora a unes escenes proposades.
Com es pot ser un director de cinema sense filmar ni un solo pla? En aquest taller els xiquets i xiquetes crearan la seua pel·lícula i descobriran com la música i el so condicionen el sentit de les imatges.  A través d’eines senzilles, l’alumnat experimentarà amb el so i els efectes especials per a crear, reforçar o fins a contradir el discurs visual. Preparats per a descobrir les emocions que es poden provocar en una mateixa escena modificant només la música?

Després d’aquests dos interessants tallers es van dirigir a menjar als voltants del Parc Gulliver i van poder gaudir dels seus tobogans abans de tornar als diferents aularis.